تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/09/21 - 20:50
کد خبر: 453623

 کی روش باید دادگاهی شود

 کی روش باید دادگاهی شود

پیشکسوت فوتبال گفت: کی روش باید درباره حذف تیم ملی فوتبال جوابگو باشد و باید او را دادگاهی کنند و یک قران هم به او ندهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال در حاشیه مراسم ختم کریم باوی اظهار کرد: کریم باوی یکی از فوتبالیست‌های خوب، با اخلاق، با معرفت  و دوست داشتنی بود و یکی از بهترین سرزن‌های ایران بود. واقعا بازیکنی بود که هر موقع اراده می‌کرد فوتبال بازی می‌کرد و گل می‌زد و جاش خیلی خالی است. از طرف خودم و پیشکسوتان به خانواده اش تسلیت می‌گویم و ان شا الله غم آخرشان باشد. خیلی از مسئولان ورزش قبل از مرگ به او وعده و وعید دادند، اما هیچ کدام از قول‌ها عملی نشد. خیلی در حقش نامردی کردند و او غریبانه درگذشت. حیف شد و  جایش خالی است.  

پیوس در باره اینکه درست است که کی روش در تیم ملی فوتبال بماند، گفت: کی روش باید جوابگو باشد و حرف دل مردم را بشنود که چه ایرادی داشته است. او همین طور گذاشته و رفته، مگر فیلم هندی است. با او صحبت می‌کردند. فدراسیون فوتبال باید از این مربی بخواهد که جوابگو باشد. او باید به خانه اش برود و یک قران حقش نیست که بگیرد.  

او درباره بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم اگر یک مربی ایرانی این نتایج را می‌گرفت ۶ ماه در خانه اش حبس بود. به نظرم این درست نیست که کی روش بعد از حذف از جام جهانی در ایران به گشت و گذار پرداخت و ساکش را بست و رفت. انتخاب سرمربی جدید کار سختی است. مربی باید بگذارند که راه و چاه تیم ملی را بداند. من معتقدم که یک سرمربی خارجی خوب در کنارش یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی فوتبال انتخاب کنند.

پیوس در پایان گفت: بازیکنان با جان و دل در جام جهانی  بازی کردند و ارنج‌ها درست نبود و کی روش مقصر بود. بازیکنان ما در کشور‌های اروپایی خوب بازی می‌کنند. همبستگی در تیم ملی نبود و کی روش باید بیاید و یقه اش را بگیریم و دادگاهی اش کنیم. او کجا گذاشت و رفت. یک قران از پول مملکت نباید به کی روش داده شود و جلوی آن را بگیرند. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top